Saturday 26 November 2011

Katkine Ando

Kurat ma ei või, kuda vigastused Manu ridasi räsib. Õnnetu keskväli on lihtsalt nii hõre, et jube ja ei näe lootuskiiri - Ando veebruarini väljas. Aga noh sitta ma virisen...

Pean tunnistama, et mulle saab Arsenal ühe enam sümpaatsemaks, isegi Wenger, sest tema viimaseaja väljaütlemised on nii kurvad ja ausad olnud. Julgen öelda, et kui koll Verma ja lendav hollandlane terved püsivad, siis lõppeb hooaeg ikka väga meeldivalt Londoni klubi jaoks. Chelsea mina kannaks suht juba maha. Õnnestus näha viimast kümmet minutit Leverkuseni mängust ja lasin üles ruumi sellise hõiske valla, kui võiduvärav löödi. Üks kutt siis küsis, et kas ma mitte ei vihka sakslasi. Ütlesin, et jaak, aga veel rohkem vihkan ma Chelseat, seega supertulemus tõesti.

Nüüd aga sätin ära välja, sest poistega siin Walesi linnakeses on Manu-Newcastle mängu vaatama (see saab vist valus kogemus olema, Newcastle on kuradi hea) baari, mis ei tohiks mängu näidata, aga ikkagi näitavad salaja. :)

No comments:

Post a Comment