Thursday 10 November 2011

Loetud tunnid...

Niimoodi siis ongi, et meie ajaloo tähtsamad vutilahingud on peagi käes. Olen siin hoolega jälginud kõikidest võimalikest kanalitest tulevat infot ja uudiseid mängude kohta. Ja no peab ütlema, et emotsioonid on ikka täiega laes juba praegu. Samas on kuidagi meeldiv rahu südames tulemuse osas. Loodetavasti see ka põhjendatud.

Tarmo pole küll veel algkoosseisu teatavaks teinud, kuid arvata võib, et minnakse ikka suhteliselt kaitsva taktikaga. Arvestades, et võõrsilmäng on hiljem siis ka igati loogiline. Reede taga null hoida oleks ikka super tulemus ja suurepärane võimalus Dublinist võidumeestena koju sõita.

Ainus asi mis veidi hinge närib on see, et paljud vennad on klubides pikalt pinki nühkinud. Loodetavasti see ja meeletu tahe hästi esineda, kedagi ei pärsi. Kuplialune külm hoida on suur võit juba meile.

Lindpere saagast kah veel niipalju, et mul ikkagi hea meel, et ta koondises on. Vähemalt paberi peal on meil üks salarelv rohkem. Isegi kui see mängus nii ei ole on iirlastel peavalu ikkagi rohkem. Videot meeste treenigust vaadates igatahes mingit halba suhtumist Joelisse või tema kohalolusse ei paistnud. Nii et sisekliima käärimist, millest Lindpere vastased jahusid, ei paista õnneks kuskilt.

Täna veel ennustama ei julge hakata. Kui sul rind rasvasem on ja otsa lahti teed, mõtlen ka miskit välja. :)

PS! Wes Brown mulle enam väga ei meeldi.
PS2! Uustulnuka Arsenali fännina ma just seda loodan, et kapten ja teised terved püsiksid.
PS3! Sellest Boltoni ja Stoke mängust ei saa mina ka sotti!!!

No comments:

Post a Comment