Sunday 6 November 2011

Postitus Manchesterist

Minulegi üllatuseks nimetati siis too hiigel tribüün, mis mahutab üle 25000 inimese, tol õhtul ümber Sir Alex Ferguson Stand'iks - sümpaatne lüke. Oli väga vinge elamus, päris ausalt. Kui punasärgid konkreetselt mu nina all soojendust tegid ja hiljem kõik vennad kaasaarvatud Jones koguaeg läbi lipsasid ning Rooney neid pikki sööte täpselt minu suunas Nani'le külvas, oli ikka ihukarv tiba püsti küll. Tore, et Wes ära suskas tolle kolli, sest üldjoontes oli mäng ikka nagu manku mäng viimasel ajal - siuke poolkõva.
Rahvast oli kohal 75570 - do the math. :)
Käisin lisaks staadioni tuuril ja muuseumis täna ka. Sain riietusruumis käia, Jones'i koha peal istuda, siis player lounge, kus Becks omal ajal Victoriaga tutvus, staadionil käisin tolle mängijate tunneli kaudu ja istusin korraks vahetusmeeste toolile ka maha (kuradi mugavad teised, mul vajuks silm kinni sealt mängu vaadates). Nüüd võib tulla või veeuputus, mina olen rahul.

Mis on aga täiesti hämamstav:
1) Uustulnuk premiers - Swansea. Super tulemus scouserite vastu ja mul isegi pole kahju mitte, nemad ka mu ennustuse (pool teisele kohale hooaja lõpuks, haha) perse keeravad. Old Traffordi publik lasi ka tervitava möirge valla, kui öeldi pärast kohtumist, et too mäng jäi 0:0.
2) Teine uustulnuk premieris - Arsenal. Nahhuinaada, mina kardan toda tiimi. Madis mind võtku, kui kapten hollandlane ja verminaator hooaja lõpuni suudavad terved püsida.
3) The fuck valemi järgi Bolton Stoke'i 5:0 nüpeldas?

Hispaanias samal ajal võidab Real Madrid 7:1, aga inglased pakuvad hunnikuga üllatusi.

No comments:

Post a Comment