Sunday 4 December 2011

Cupi loos

Ma vaatasin Londoni baaris toda loosimist ja ennustasin suht õigesti grupid (va Inglismaa, arvasin, et nad saavad A). Saksa, Hollandi, Portugali ja Taani oma tõsine maiuspala. Natuke kardan kusjuures, et Holland ei proogi edasi pääseda. Samas usun ma, et minu lemmikud inglased lähevad traditsioonilise kaks viiki ja võit tulemusega edasi ja ehk sel korral isegi kaugemale, kui veerandfinaal, sest tõesti - potensiaali on.
Alati pärast MM-i on veider vaadata toda pisikest EM-i turniisi käiku, sest aiult 16 klubi mängivad ja enne kui aru saad, on turniir juba poolfinaalides.

Nädalavahetusel nägin ma teist poolaega Newcastle-Chelsea mängust. Täiesti lõpp, kui ebaaus too 3 punkti sinistele oli. Lisaks olen ma eriti vihane, et just too Manu mäng jääb mul nägemata, kui Philly oma esimese värava ära lööb. Läksin ise samal ajal Wembley Arenale Machine Headi kontserdile ja tulemusest/väravalööjast sain kuulda alles südaööl tagasi hostelisse jõudes. Oh need 1:0 võidud viivad meil jälle kuidagi moodi sinna sadamasse - tubli pikk hooaeg veel minna. Kas on üldse mõtet mainida Hernandeze vigastust? Ma ei või...

FA Cup tõi meile huvitavad loosid: Shity-Manu ja Gunners-Leeds. Nagu ennist ütlesin, nii vist see karikatest pudenemine punastele algab - hullumaja.

No comments:

Post a Comment