Sunday 11 December 2011

Pask el classico

Eile ühtegi Premier League mängu ei näinud, sest buss Londonist Liverpooli sõitis üle 5,5h ja jõudsin kohale siis, kui viimased minutid just käisid Liverpooli mängust - pubi täis 'pooli toetajaid tundus üsna vaenulik, aga kõik korras siiski.

Vaatasin täna highlighte manku ja huntide mängust ning esile tõstaks puht highlightide põhjal Valencia, Jonesi ja Nani. Hea näha, et Valencia sai nood söödubutsad tagasi jalga ja tundub, et kui Jones jätkab mängimist keskväljal, võib temast too vihane kapten ning ehitaja saada. Samas Jonesi ehitajavärki natuke segab too faktor, mis minul endal on ka küljes jalgpallis: liigne kaitsev hoiak. Olgugi, et olen kogu elu suht mänginud emba-kumba ääre poolikut, ei sobi ma päris hästi selleks, sest ma ei sekku nii palju ründesse, kui aitan kaitses. Sama asi on Jonesiga, et ta keskväljal kipub jääma kohati liigselt taha poole, aga eks see lihtsalt ole ta stiil nagu minulgi.

Vaatasin hispaania gigantide heitlust ühes pubis, kus olin ümbritsetud mingitest jobudest hispaanlastest ja muidu purjus liverpooli sümboolikaga vendadest. Pea kõik olid Barca poolt, ma ise ei viitsinud kaasa elada ega plaksutada kummalegi. Avatasin, et kõige suurem piripill on aga Alexis Sanches - täiesti kohutav tegelane, millega barca langes veel mitu astet alla poole mu silmis. Muidugi väga üllatav, et ühtegi punast kaarti ei tulnud, aga nagu ütlesid - hea vile oli.

Täna võiksid Stoke ja Sunderland võidud võtta.

No comments:

Post a Comment