Friday 9 December 2011

Veel mankust

Enne kui unustan, siis pean mainima, et kui ma reaalselt midagi ei panusta ega millegi peale ei mängi, olen ma ennustustega ikka jõle võll - Jones siis märksõnaks. Aga see hetkel ei aita...

Ma olen kindel, et ühtegi normaalselt inimest keskväljale talvel ei tooda. Juba lihtsalt sellepärast, et ega ei ole ju naljalt kedagi võtta keset hooaega. Suvel enne ja pärast euro turniiri läheb kindlasti turg väga siginat-saginat täis ja siis ehk on kedagi võtta. SAF  ja/või ostupoliitika on muidugi selline, et otsitakse mängijaid enne turniiri, et hind väga üles ei paisuks (nagu ka hernega tehti), seega vaevalt, et tulevase turniiri tähtmängija peale mingit panustamist olema saab. Kui kuidagi moodi oleks võimalik, et Tom ja Ando oleksid kumbki vähemalt koguaeg terve ja Carrick kõrval abistamas, siis ju ei karjuks nii palju appi, aga seda on sama raske loota, kui eestlastelt joomise mahajätmist.

Mind natukene kripeldab too Rooney. Kui aus olla, siis pole ma kunagi temas näinud ründajat - Wazza lihtsalt ei ole seda tüüpi kutt, kes peaks ees palle väravaks vormistama. Seda näitab ta kärsitus ja tahe keskväljale minna korda lööma. Miks mitte ehitada temast puhas CM? On ju näitajad täiesti olemas: korralik lühike ja pikk sööt, toores jõud ja tahe. Lisaks on tema puhul ka kauglööki, mida jumal-anna-armu, kui sitaks oleks vaja meeskonda. Ta meenutab natukene Scholesi, sest oskusi on, aga temperamenti on veel rohkem ja vaevalt, et ta keskel väga vastastele armu annab. Tõenäoliselt saaks olema ta tihti kaartidega pahuksis, aga kurat - kas Keane ja Scholes ei olnud?

Hakkaks ees mängitama Welbecki ja Chicharitot - noored, reaalselt väledad ja ülihead lõpetajad + Danny on mõnus õhuvõitluses. Ma tahaks näha toda paari mängimas ja ma usun, et hakkaks tööle küll ning nii ei raiskaks kummagi nooruki talenti (vahepeal läheb meelest ära, kui tatikad mõlemad siiski veel on). Ja isegi kui sel hooajal veel väga ei hakkaks toitma, siis mida siin ikka kaotada on? Hetkel ju üle ühe värava niikuinii ei lööda terve meeskonna poolt.

Kahjuks mul on tunne, et see kõik on hüüdja hääleks kõrbes ja ma vabandan, et siin nii Manu teemaliseks on asi ära kiskunud, aga Arsenalis on kuidagi liiga lilleline kõik niikuinii, seega neist mõni teine homme.

No comments:

Post a Comment