Saturday 17 September 2011

4-5-1 seenele

No 4-5-1 taktika Benfica vastu oli ju teada peavalu, õnneks Giggs päästis punkti ilusti. Sain taaskord mängu telekast vaadata ja kurat küll, kuidas ma aru ei mõista, miks inimesed nii hullult Johnny Evansit vihkavad. Minu arvates on too kutt sel hooajal teinud nii südikad partiid, et mütsi kinni ma ei jõua hoida. Too värav nüüd kolmapäeval polnud küll teps mitte tema süü. 1) Cardozo koll oli Cadrozo suurepärane sooritus, mitte Evansi või Lindeka eksimus. 2) Evra oleks pidanud olema seal tagasi juba julgestamas, aga kordusest on näha, kuidas härra ei viitsi/jaksa tagasi minna õigel ajal.
Lindegaard väravas oli ka väga tubli ja ma ootan huviga tema järgmiseid mänge.

Homme aga lähen mina kalale, mil sina higistad Blacburni vastu ja pühapäeval saan ma nautida väga huvitavat mängu smurffide vastu. Tunnetan, et tuleb võit!

No comments:

Post a Comment