Sunday 11 September 2011

Ja nii ongi!!!

Eile siis olude sunnil vaatasin Sunderland-Chelsea ja Bolton-Manu müramisi.
Esiteks oleme vist mõlemad olnud Sunderlandi koha pealt veidi liiga optimistlikud. Eilne oleks võinud vabalt ka viis-üks lõppeda. Poisid sinises lihtsalt lõpetasid mängimise ära teisel poolajal. Kahju, sest mulle nad meeldivad. Gyani saatsid kah minema. Bendtner on endiselt lootusetult tainas ja ma ei saa aru miks O´Shea ei mängi. Ju vist vigane.
Manu muidugi oli jälle klass omaette, sest Bolton ikka tugev keskmik, mitte igapäevane peksupoiss. Klasnic on hea mulje jätnud. Täitsa äss ründaja.
Kui Rooney nii edasi põrutab siis hoia piip ja prillid. Samas City ka võitis kindlalt ja eks järgmise nädala mäng Chelseaga näitab paremini seda taset.
Arsenali mängu ei näinud. Küll aga nägin highlighte ja noh näed nüüd, miks on vaja Shava lonkimist väljakul. Sedamoodi lüüakse see hooaeg väravaid Emirates stadiumil. :) Arteta tundus ok. Per veits väristas aga loodetavasti läheb kõik ainult paremaks.
Liverpool on just selline nagu ma olen sulle siin üritanud rääkida. Vaata, mis Henderson ja Adam seal tegid. Nad on kõik head mängijad ja Liver ok klubi, aga no ei usu mina terve hooaja peale neisse.
Stokega muidugi ei tahaks see hooaeg keegi vist kohtuda. Mina küll mitte. Vähemalt mitte veel. :)

Jones tõesti hea. Sümpaatsem ka kui need lokkis kaksikud sul seal pingil!!!

Ahjaa... mõtlesin, et peaks ka ikka vaikselt combotama sinu moodi.

PS! Õnne värava puhul!!!

No comments:

Post a Comment