Monday 12 September 2011

Sunderland, sa kuradi altvedaja

Sul tuline õigus Sunderlandi koha pealt - panime tiba virna vist sellega. Samas minep tea, kui Wes sab koos  Johnny-ga koos kaitses müratada, ehk siis läheb paremaks. Kui Wes tollele Sturridge kollile järele sööstis, siis pani vist paraja põntsu enda põlve pihta ka postiga, aga tundub, et kõik jäi terveks. A no hoian ikke pöialt, et eespool poisid lõpetaks. Sellest ei saa ma muidugi üldse aru, et kuidas Sunderland kogu maailmaviha ära teenis ning taanlase endale ette ründesse sai.

Mis puutub Manu-Chelsea mängu uuel nädalal, siis Chelsea toetajad nutavad eos juba ette, et siis oleks ehk lihtsam. Ei taha mina uskuda, et nõnna lihtsalt seal midagi tuleb. Samas tugevate vastu mängimine - no mängiti pre-seasonil ju Barcaga ja võideti mäng ning Barcal oli kõrgem keskmine vanus ning rohkem CL finaalis mänginuid vendi platsil, kui manul. See tähendab, et too mäng juba näitas, et noortel kuttidel tõesti sisu peaks olema ka suurte vastu. Uurin, kuda õnnestuks töölt kaheks tunniks ära nihverdada, et ikka mängu näeks (seni kusjuures mul Manu mängude vaatamise protsent on jõle kuri: kõik liigamängud+kolm pre-season mängu).
Mulle meeldib ka, kuidas Berbatov oma aeglase ja stiilse mänguga ei sobi mitte kui kuidagi praegusesse Manu süsteemi (Young ühes mängus sõimas teda, kui too läbijooksule ei sööstnud, nagu ülejäänud tiim teeb). Ja miks peakski ta mängima - Chicharito ja Hernandez on tolle looma "ma löön teile kõigile hat-tricki kui tarvis" kõrval kordades paremad ning pingil on härra Michael Owen, kui tarvis viimase minuti kolli ja Chicharito on oma normi täis vajutanud mänguks. Ei näe kusjuures, kuidas Rafael-Fabio saavad suuresse mängudesse sisse, sest Smalling-Jones on tõsine tandem.

Nüüd siis Liverpool. Fakt, et ma nad teiseks toppisin, oli sestap, et ma ei taha toda sama esinelikut, mis alati ja nägin reaalselt ka võimalust, kuda nad võiks isegi ära karistada teiseks. Samas ei ole midagi veel katki, Stoke on sitaks kobe tiim, kelle vastu on räigelt raske mängida. Manu mängibki järgmises voorus pärast Chelseat nendega Britannia statal - hoian Püha Jüri risti tugevalt!

Ära combotama hakka - ma sain Barca kobistamisega sel nädalavaheusel pikku näppe. No ei ole tarvis combotada, pigem mitu kindlamat laksu eraldi. Muide, ma siiralt loodan Arsenali võidu peale Dortmundi üle! :)

No comments:

Post a Comment