Tuesday 27 September 2011

Norwich on loom (ei, lind)

Enne, kui CL kohta sõna võtan, siis tõsi - ei suuda ka Barca võitu pooldada Reali-Barca omavahelises mängus. Samas on too Real ka nii hirmus-hirmus jube asjandus, et võta üks, viska teist. Õnneks on Valencia, kes on alati lippu mitte kõrgel, aga viisakalt hoidnud. Alati sümpaatne sats olnud ning olgugi, et and väga hõbe serviisi ei võida, jäävad ikka kõige meeldivamaks Hispaania klubiks.

Vaatasin ka toda Sunderlandi peksmist - täiesti kohutav üleolek Norwichi poolt. Kindlasti suur osa kodupublikul ka ja arvan, et Mancheteris pannakse kollased särgid viisakalt paika tagasi. Aga Sunderland on müstika. Taanlane ees on sama nutune, kui ta oli Arsenalis. Ja nätsu ka närida ei oska...

Aga täna õhtul - oeh. Keeruline, keeruline. Fritsud-Shity mängus ma kohe kindlasti sakslaste poolt ei ole, see on välistatud. Samuti pole ma Shity poolt, seega viik on paras tulemus neile. Kui ma peaksin valima (õnneks ei pea), siis pigem oleks inglise klubi poolt. No ei ole sakslased kunagi minu teetass olnud ja ei saa olema ka. Reali ja Ajaxi mänguga on sedasi, et ei näe mingit varianti ka hollandlastel. Vot see on see pask, kui väiksemda klubid ei saa häid mängijaid kinni hoida (nagu Stekekas). Kahju, siiralt kahju. 

Manu-Basel mängu ma kardan, aga loodetavasti võetakse ikka punktid ära ja mitte tänu Giggsile, vaid Old Traffordile. Ostsin kaheksa purki õlut, et siis naabrimehega toda mängu hää kaeda oleks.

No comments:

Post a Comment