Monday 3 October 2011

15.koht

Vaatasin ka HD kanalilt Londoni derbit ja kurat - hää mäng oli, kuigi oleks oodanud rohkem peale lammutamist. Võitja üle mul muidugi hea meel, kuigi mul tasapisi hakkab kahju juba Arsenalist või siis sinust - ei teagi. Et Sagna nüüd ka platsilt minekut tegi, on muidugi eriti hapu. Head paranemist talle, sest Arsenalil vaja siiski viiendaks saada, et mu ennustus täide läheks. Keegi kisas juba meedias, et Arsenal peab võitlema kõvasti, et kaheksa sisse tulla - korralik!

Muideks minu graafik siis sel sügisel/talvel on selline:
15.oktoober Rangers - St Mirren (pilet olemas)
22.oktoober Newcastle - Wigan (pilet olemas)
29.oktoober Sunderland - Aston Villa (pilet olemas)
2.november Leeds - Blackpool (kui jõuan sinna, siis lähen kaema ja proovin mitte surma saada)
5.november Manu - Sunderland (pilet olla olemas mulle)

Mis arvad?
Ja Londonisse jõuan staadioneid kaema (aga mitte mängudele enam) detsemberi alguses!

No comments:

Post a Comment